Rehabilitacja kręgosłupa Warszawa HB Clinic

Strona zawiera frazę rehabilitacja kręgosłupa warszawa kluczową dla Twojego wyszukiwania.

Formą rehabilitacji kręgosłupa jest masaż tkanek głębokich, który jednocześnie jest jedną z najbardziej skutecznych form rehabilitacji. Rehabilitacja poprzez masaż tkanek głębokich kręgosłupa przynosi szybkie rezultaty.

Rehabilitacja kręgosłupa Warszawa, masaż tkanek głębokich, specjalistyczna terapia

Masaż leczniczy, masaż tkanek głębokich i terapia punktów spustowych

Na czym polega masaż tkanek głębokich

Masaż leczniczy polega na takim opracowaniu tkanek miękkich czyli skóry, powięzi, mięśni, ścięgien, więzadeł, aby uzyskać ich rozluźnienie, zmniejszenie bólu czy uczucie sztywności. Wykorzystując różnorodne techniki takie jak głaskanie, rozcieranie, ugniatanie oraz uciski terapeuta dąży do osiągnięcia równowagi napięcia mięśniowego, a tym samym do zmniejszenia dolegliwości bólowych.

Punkty spustowe

Punkty spustowe bólu (ang. trigger points) to włókna mięśniowe o zwiększonym napięciu, miejsca szczególnie bolesne na mięśniu lub powięzi. Przy podrażnieniu powodują ból miejscowy i/lub promieniujący. Powstają w wyniku długotrwałego przeciążenia mięśni (urazy, dolegliwości po operacyjne, nieprawidłowa postawa, stres). Punkty spustowe przybierają charakterystyczną, wyczuwalną formę guzków, niejednokrotnie przypominających swoim kształtem ziarenko ryżu. Punkty te ujawniają wyższą wrażliwość na bodźce zewnętrzne. Można je rozpoznać dzięki charakterystycznemu bólowi, który im towarzyszy. Aktywne punkty spustowe mogą objawiać się wyżej wymienionym bólem np. w okolicy skroni.

Czy efekty masażu tkanek głębokich są trwałe?

By efekty masażu były trwałe, sięga się po techniki rozluźniania tkanek głębiej położonych. Wykorzystuje się w tym celu intensywne, powolne ruchy w pracy z tkankami oraz terapię punktów spustowych. Opracowanie tych miejsc przy pomocy ucisku czy masażu poprzecznego utrwala efekty masażu i pozwala na dłużej zmniejszyć bądź zlikwidować dolegliwości bólowe.

Rehabilitacja kręgosłupa Warszawa Wola ul. Górczewska 82, tel. 531 338 343 Zapraszamy!!!

Użyto systemu wynajdowania odpowiednich fraz, wspomagający Twoje  starania w sprawnym znalezieniu zwrotu rehabilitacja kręgosłupa warszawa w internecie oraz na naszej stronie. Używanie przez Ciebie całych frazy typu rehabilitacja kręgosłupa warszawa ułatwia działanie algorytmu. Statystyki pokazują, że wykorzystano zdanie rehabilitacja kręgosłupa warszawa 110 razy w trakcie poszukiwań w danym miesiącu.