Botoks Warszawa HB Clinic

Na tej stronie znajdziesz frazę botoks Warszawa, wyszukiwaną przez Ciebie w internecie.

Azzalure botoks Warszawa czyli najlepszy w stolicy

Jest to oczyszczona postać toksyny. W naturze produkowana jest przez bakterie Clostridium botulinum. Na skutek działania substancji hamowane są impulsy nerwowe, które powodują skurcz  mięśni odpowiedzialnych za powstawanie zmarszczek. Ponieważ mięśnie są odprężone – zmarszczki w danej okolicy nie powstają. Pozostałe miejsca, nie objęte leczeniem, pracują normalnie. W efekcie wyraz twarzy się nie zmienia. Botoks Warszawa

Usuwanie zmarszczek z Azzalure botoks typ A

Jak wygląda zabieg botoksu

Lekarz za pomocą strzykawki z bardzo cienką igłą wstrzykuje pod skórę w ściśle określone miejsca niewielką ilość preperatu Azzalure® (Clostridium botulinum typ A). Działanie toksyny rozpoczyna się po 2-3 dniach od podania, jednakże pełny rezultat zazwyczaj jest widoczny po 7- 10 dniach. Efekty utrzymują się do 6 miesięcy i zanikają stopniowo, dlatego też zabieg powtarza się. Z każdym kolejnym zabiegiem czas działania Azzalure ® wydłuża się. W związku z tym odstępy pomiędzy kolejnymi dawkami należy zwiększać. Zabieg wykonuje się więc nie częściej niż 3 razy do roku.

Przeciwwskazania wykonania zabiegu botoksu :

• ciąża, karmienie piersią oraz miesiączka,
  • nadwrażliwość na jakikolwiek składnik preparatu np. na albuminę ludzką,
  • zaburzenia krzepliwości krwi,
  • zaburzenia rytmu serca,
  • zażywanie leków przeciwgorączkowych, przeciwbólowych powodujących rozrzedzenie krwi np. kwas acetylosalicylowy (występowanie siniaków po zabiegu),
  • leczenie antybiotykami z grupy aminoglikozydów tj. gentamycyną, streptomycyną, tetracykliną, linkomycyną, polimyksyną, sukcynylocholiną, pankuronium, tubokuraryną, cyklosporyną, aminochinoliną, galaminą, D-penicylaminą,
  • infekcja lub stan zapalny okolic, w które ma być wstrzyknięty botox,
  • choroba ALS,
  • choroba Alzheimera,
  • niepełnoletność,
  • choroby związane z zaburzeniami funkcjonowania płytki nerwowo-mięśniowej np. miastenia gravis (miastenia).

Jak przygotować się do zabiegu z Azzalure botoks Warszawa HB Clinic ?

• 10 dni przed zabiegiem należy zaprzestać przyjmowania witaminy E, multiwitaminy, ziela dziurawca i leków przeciwzapalnych.
  • 7 dni przed zabiegiem zaleca się przyjmować witaminę C, w celu zmniejszenia siniaków po zabiegowych
  • Na 4 godziny przed zabiegiem nie należy spożywać alkoholu.

Po zabiegu z Azzalure Clostridium botoks typ A:

• 4 godziny od zabiegu nie należy pić alkoholu.
  • 2 dni od zabiegu nie należy korzystać z transportu lotniczego.
  • 4 dni po zabiegu nie wolno korzystać z sauny, solarium.
  • Po zabiegu skórę zaleca się schładzać i smarować witaminą K, aby zmniejszyć ewentualne siniaki.
  • Zaleca się ostrożny tryb życia przez kilka dni po zabiegu, nie wolno uprawiać sportów.
  • 3 godziny po zabiegu nie wolno masować twarzy, schylać się, ani kłaść.

Botoks Warszawa Wola ul. Górczewska 82, tel. 531 338 343. Zapraszamy !!!

Użyto systemu wynajdowania odpowiednich fraz, wspomagający Twoje  starania w sprawnym znalezieniu zwrotu botoks Warszawa w internecie oraz na naszej stronie. Używanie przez Ciebie całych frazy typu botoks Warszawa ułatwia działanie algorytmu. Statystyki pokazują, że wykorzystano zdanie botoks Warszawa 220 razy w trakcie poszukiwań w danym miesiącu.