Rehabilitacja ortopedyczna

Bóle kręgosłupa - zmora wielu osób

Ból kręgosłupa to informacja od naszego organizmu, że została przekroczona pewna granica tolerancji na przeciążenie tkanek. Może być objawem, przeciążenia mięśni, na skutek zbyt małej ilości ruchu połączonej ze statyczną pracą. Dobrze dobrany i wykonany masaż uwolni Cię od bólu.

Kokcygodynia - bóle kości ogonowej

Coccygodynia lub koccygodynia to zespół bólowy okolic kości ogonowej, w polskim nazewnictwie znany również jako kokcygodynia. Bóle kości ogonowej nasilają się zwłaszcza po przyjęciu pozycji siedzącej. Leczenie jest dynamiczne, zastosowanie terapii manualnej szybko przynosi ulgę.

Leczniczy taping medyczny

Taping medyczny, jest obecnie metodą wspomagającą leczenie w wielu jednostkach, chorobowych. Przywędrował on do nas na początku XXI wieku z Japonii. Jej twórcą był dr Kenzo Kase. Profesjonalnie wykonany taping spektakularnie likwiduje ból, co pozwala na powrót do codziennych czynności czy uprawiania sportu. Przyjdź na taping do HB Clinic.

Leczenie zespołu cieśni kanału nadgarska

Ból nadgarstka to efekt przeciążenia statycznego stawów nadgarstka spowodowany brakiem odpowiedniego podparcia przy długotrwałej pracy przy komputerze. Inną przyczyna może być również przeciążenie kręgosłupa szyjnego poprzez permanentne wysunięcie i pochylenie głowy do przodu patrząc na monitor. Terapia manualna uwolni Cię od bólu.

Bóle mostka pochodzące od kręgosłupa i mięśni

Bóle mostka lub bóle za mostkiem nie koniecznie są związane z układem sercowo-naczyniowym. Jeśli wykonano u Ciebie wszelakie badania, a przyczyna nadal jest nie znana przyjdź do HB Clinic – pomożemy Ci. Na pierwszej wizycie wykonamy wywiad oraz badanie manualne kręgosłupa i mięśni, które gdy są podrażnione wywołują bóle mostka. Gdy wiadomo już co powoduje ból – rozpoczynamy rehabilitację.